brb, duscha ur håret!


har precis färgat håret, ska duscha ur det nu
jobbat idag som vanligt, blev en lång dag, 10.30-21
svängde förbi solariet efter jobbet, riktigt skönt!
btw, har fått ledigt lite i sommar nu så snart blir det till att boka biljetter
till peace&love, metaltown och west cost riot, awesome
imorgon blir det jobb, 08-16. efter det åker jag hem och fixar mig och
sedan till alex, partyparty, kommer bli kul!
blir en lugn fredags kväll i alla fall, aja vi hörs kanske senare!

bild från när jag var i göteborg
visst är jag söt? haha






Kommentarer
Postat av: Sophia

Haha, du är ju så galet gullig. Kan skicka orginalet om du vill ha bättre kvalité? Älskar och saknar dig baby!

2010-03-22 @ 00:25:46
URL: http://mimik0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback