Hungrig


Ny duschad och dags för sängen snart!
Jobbat idag bara, som vanligt, som inte är speciellt kul.
Önskar man gick i skolan så man fick lov med
som alla andra har nu. Känns som jag aldrig gör något kul.
aja, på tal om min piercing..
Går knappt att äta med den här skiten i tungan. Och så kan jag knappt prata heller.
Men idag på jobbet köpte jag varma koppen, dom var väldigt bra!
Och sen så köpte jag någon färdigmat som jag fick tvinga i mig
även fast det var jobbigt att äta.
Så får stå ut i några dagar med att bara äta soppa, suck..

Godnatt mina läsare ♥




 

Kommentarer
Postat av: Issa

Svullnar inte tungan upp också??

Hade två klasskompisar på gymnsiet som piercade tungan. de kunde inte snacka på säkert 2 - 3 veckor..

Men du passar i den :)

2010-03-03 @ 19:59:02
Postat av: Rosapiercing

Vet hur du har det... Pierca mig för en månad sen.. Tips! Ät kallt, inte varmt.. Isglass, isvatten - allt för att hålla svullnaden nere.. Vilket gör det lättare att prata oxå.. Så undvik allt varmt, detta gör bara hålet mer irriterat och mer svårläkt!

2010-03-03 @ 22:42:35
Postat av: getjuck

haha du kommer kunna äta ordentligt osv efter en vecka typ. hehe hoppas du har de bra! :) ♥

2010-03-05 @ 13:18:19
URL: http://getjuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback