Snabb update


hey there!
jag har blivit ännu sämre på uppdatera känns det som
men jag har försökt, men när jag inte vet vad jag ska skriva så
känns det meningslöst att skriva något bara för att, jaja..
har precis duschat, skönt var det!
förresten så har jag tatuerat mig, förutom det jag gjorde på mig själv igår
men har inte haft lust att lägga ut bild på det
och tatuering jag tatuerade på mig själv igår blev helt okej
men bild kommer senare när hela tatueringen är klar
har fått nya nålar osv nu så ska sätta igång med att börja tatuera mera nu
livet suger.. haha nej men har inte mycket mer att säga just nu
ville mest bara skriva något så att ni vet att jag lever
så see you later, när det nu blir hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback